...

Pesma "Mali Moj" ("Moj Mali"/"My Little One") je duet Toseta Proeskog i njegovog necaka Kristijana Risteskog.
Ova pesma ce biti deo dugoocekivanog Tosetovog albuma na Engleskom jeziku.

Muzika: Toše Proeski
Tekst (lyrics): Toshe Proevski i Petra Crnetic
Aranzman i producent: Andy Wright


Toše Proeski I Kristijan - 'Mali Moj' ('Moj Mali') - Tekst / Text / Lyrics
(Tekst na Hrvatskom/Srpskom jeziku - Lyrics in Croatian/Serbian language)


Dok još jedan dan lagano odmiče
Molim se u snu
Da još jednom vidim tvoj lik,
I slijedit ću tvoj put.
Posljednji put da vidim tvoje oči
I možeš zauvijek zaspati,
Samo još jednom da te zagrlim,
I slijedit ću tvoj put.

Kažeš mi:
Mali moj, ne plači
Ne imadoh vremena reći ti posljednje zbogom,
Viša sila me pozva,
Bijaše mi sudbina.
Još toliko toga ostade za napraviti
I ako ti se čini da sam daleko od tebe,
Duboko u sebi vjeruješ
Kako nas ništa ne može razdvojiti.

Ostaju samo sjećanja,
Moraš ih čuvati,
Moraš biti jak
Tada mogu nastaviti dalje.

Posljednji put da vidim tvoje oči
I možeš nastaviti spavati
Bio si tako mlad
A ja nastavljam dalje.

Obrisat ću suze, oslobodit se straha
Ovo je put kojim si morao proći
I znam da te sad čuvaju anđeli,
Budiš se u nekom drugom svijetu,
Ali obećanje ćeš održati,
Da ćeš pratiti svaki moj korak.

Kažeš mi:
Mali moj, ne plači
Ne imadoh vremena reći ti posljednje zbogom,
Viša sila me pozva,
Bijaše mi sudbina.
Još toliko toga ostade za napraviti
I ako ti se čini da sam daleko od tebe,
Duboko u sebi vjeruješ
Kako nas ništa ne može razdvojiti.

...

0 comments:

Older Post Home

Tose Proeski - Music and Life