...

Pesnata "Malecko Moe" ("Moj Malecok"/"My Little One") e duet na Tose Proeski i negoviot vnuk Kristijan Risteski.
Ovaa pesna ce bide vklucena na dolgoocekuvaniot album na Toshe na Angliski jazik.

Muzika: Toshe Proeski
Tekst (lyrics): Tose Proevski i Petra Crnetic
Aranzer i Producent: Endi Rajt


Tose Proeski I Kristijan - 'Malecko Moe' ('Moj Malecok') - Tekst / Text / Lyrics
(Tekst na Makedonski jazik - Lyrics in Macedonian language)

Uste eden den poleka izminuva
Vo sonot se molam
Uste ednas da go vidam tvoeto lice,
I jas ce te sledam.
Posleden pat da gi vidam tvoite oci
I mozes da zaspies zasekogas
Samo sakam da te drzam,
I jas ce te sledam.

Mi velis:
Malecok moj, ne placi
Sto ne stignav da te pozdravam
Visa sila me povika,
Toa mi e sudbina.
Uste tolku mnogu moram da napravam
I ako se cini deka se' e zaludno
Dlaboko vo svoeto srce znaes
Deka nisto ne moze da ne' razdvoi.

Mi ostanuvaat samo secavanja,
Moras da gi cuvas,
Moras da bides jak
I jas ce te sledam.

Za posleden pat
Da gi vidam tvoite oci
I mozes da zaspies zasekogas,
Tolku si mlad
I jas ce te sledam.

Ce gi izbrisam solzite,
Ce gi isteram stravovite
Ova e patot po koj morase da pomines
I znam deka sega te vodat angeli,
Ce se razbudis vo nekoj drug svet,
No nema da zaboravis na vetuvanjeto
Deka ce go sledis sekoj moj cekor.

Mi velis:
Malecok moj, ne placi
Sto ne stignav da te pozdravam
Visa sila me povika,
Toa mi e sudbina.
Uste tolku mnogu moram da napravam
I ako se cini deka se' e zaludno
Dlaboko vo svoeto srce znaes
Deka nisto ne moze da ne' razdvoi.

...

0 comments:

Newer Post Older Post Home

Tose Proeski - Music and Life